Thank you UPS guy


Fick ett litet paket idag! Hihihih fnizzle.

Och i det låg....

Min nya black baby! Jag sålde både min mellankamera och baby Esteban (you served me well, I will always love you) och min minsta Bogdan till ett par vänner in need of cameras och köpte en ny partykamera till mig själv. För jag behövde ju inte tre kameror, tänkte jag. Och på detta viset tjänade jag också lite pengar. Närmare bestämt 113 dollar. Det tar jag med mig till affären och handlar mat för snart, för nu är det nästan tomt på kontot! Mys.
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

OOOOH!!!!

2011-05-11 @ 08:12:06
Postat av: zerina

HAR DU TATUERAT DIG?????

2011-05-12 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0