Sunday, 5/29



IV igår var muy bueno, blev ett fint avslut! Idag har jag rensat för fullt i rummet, och packat ner det mesta jag inte kommer använda innan jag åker så att det blir lätt att bara slänga i det i väskan sen. Jag får inte under no circumstances få övervikt så måste verkligen kolla upp hur mycket mina väskor kommer väga sen.. Jesus, stress.

Imorgon åker jag till Los Angeles med min roomie Anya och spenderar måndag-fredag hos henne. Hon ska visa mig runt litegrann och så ska vi bara ta det lugnt och njuta av tiden som är kvar. Sen kommer vi tillbaka på fredag, ska göra lite ärenden och sen chillar vi sista helgen här i Santa Barb och ett dött La Brezza innan det blir dags för mig att ta SB Airbus klockan 03:50 am till LAX.... Får magknip av att bara tänka på det :(

Men men, nu ska jag bege mig till sängs, imorgon blir det ännu fler farväl.

Puss och kram, älskar er alla!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0