Recap

TJAAAAAAAAABA.

Har verkligen inte haft tid för el bloggo i helgen. Mellan torsdag och måndag har vi haft ett gäng på sex killar boende hos oss. Ja, sex stycken. Fråga mig inte hur i helvete de fick plats, haha. Men det har varit trevligt! Har även hängt med Louise och lite sånt.

Jag är officiellt klar med SBCC. Gosh. Nu är det sommarlov! :s

Över till något mucho irriterande. Jag har försökt ändra min "ändringsbara" biljett som jag bokat genom Kilroy. Ska egentligen åka den 6e juni, landa i Svea den 7e. Försökte boka om till mellan den 3e - 5e på grund av att min kära roomie Anya som ska ta farväl av mig och ta mig till flygplatsen råkat gått och fått ett rättegångsdatum just den dagen jag ska åka. Ingen baggis tänkte jag, visste att det var en avgift på 510 kronor med dem om man ville skicka in en förfrågan för att ändra - vilket jag gjorde. De hade dock inga biljetter mellan de datumen. Så skickade in ännu en förfrågan (510 kronor till med andra ord..) om att få åka efter den 31a maj. Fick ett mail idag. De har visst biljetter då, men då vill de att jag ska betala en avgift på ytterligare 2600 kronor för att ändra. Dvs, utöver de 1020 kronor jag redan ligger ute med. FAR ÅT HELVETE MED ER! Jag har redan betalt en DYR flygbiljett bara för att den skulle vara ändringsbar, så ska de vara såna jävla rövhål och kräva mig på halva biljetten UTÖVER det för att ändra den? JHKLFHJALKFHJKQJEOIQIEPOWRIPOWRIPOTWIWÅI. FAHK YOU.

Men men. Poängen med det mina vänner, är att jag återvänder till mitt kära fosterland tisdag den 7e juni. Landar närmare bestämt 07:40 på morgonen på Arlanda. Två veckor kvar. Shit.

Nu över till något mer harmoniskt; bilder från i veckan/helgen/whatever!










DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0