Måndag, en vecka kvar

Blir nog inget LA idag, utan åker nog imorgon på morgonen istället. Idag tog jag en liten tripp till stan med Louise och sa hej då till henne.. Lämnade även av lite grejer till goodwill och en second handbutik. Vi tog en sista fika på älskade Café Zoma och deras fantastiska white chocolate mochas.... drool. Var inne på Forever21 bara för att pina mig själv och det var bokstavligt talat HEMSKT. Hittade SÅ MYCKET. Varför nu?? När jag har inga som helst pengar??? Tack för den liksom. Bajs.

Men men, vadskamangöra. Nu ska jag forsätta röja undan grejer och sen laga mat.. Allting känns så deprimerande nuförtiden. Man går och tänker "det är nog sista gången i hela mitt liv jag träffar denna personen/gör detta" hela tiden och det är ju inte det roligaste direkt.. BLÄK.


Mmmmm.
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0