And I'm a little bit lost without you, and I'm a bloody big mess inside

Igår styrde jag, Louise, Bella med flera stegen mot IV för en sista gång! Väl där träffade jag älskade Jeff, min fina son! Det var vår sista kväll tillsammans så mot kvällens slut var vi tvugna att säga hej då i och med att han skulle åka hem morgonen efter. Detta var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Att säga hej då till någon som blivit en av mina bästa vänner här och som alltid varit finaste, bästa lilla Jeffy utan att ha någon aning om när vi ses igen.. Var inte kul. Jag kan inte ens beskriva det med ord. Det var ett totalt crying party utan något som helst slut. Blah, this breaks my heart! I love you Jeffy, my dear son! There aren't even words to describe how much I'll miss you.

Detta får mig bara att inse hur himla svårt det kommer vara att lämna allt detta och bara åka hem om 9 dagar. Jag vet inte hur jag ska klara av det...



DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0