5/13/11

The Kinks – Lola - Mono Single Version

The Kinks – All Day And All Of The Night

The Kinks – Sunny Afternoon

God morgon!
Vaknade klockan 8 på morgonen av grova magsmärtor, trodde jag skulle dö men lyckades vagga mig själv till sömns igen. Vaknade 12.30 av att Kadda stod och bankade på min dörr. Nu är klockan 2 och jag ska ta tag i livet hade jag tänkt. Dags att rensa garderoben! Vad ska säljas/kastas/sparas liksom. Måste ju få ner mina grejer i resväskorna sen när jag ska hem...


Kommer sakna lokaltrafikens "bus riding tips".. Det är mycket värdefullt att lägga på minnet att det inte är okej att springa efter bussen då den lämnat busshållplatsen eller att försöka ta sig ut ur bussen när den rör på sig. Ja.


Kommer sakna surroundings som dessa...

Dags att runda av tror jag innan jag hamnar i grov depression.

VI HÖRS
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0