My dick is like super size, your dick look like two fries

Mickey Avalon – My Dick - Explicit Version




Detta gör jag då istället för att skriva min final paper i "Strategies for Student Success", en kurs som slutar imorgon klockan 10:50. :D :D :D :D :D då behöver jag aldrig gå upp klockan 8 igen om jag inte vill.. Vilket jag inte vill såklart. Vem vill det?? Ahhhhhhhhhhh im going to make sweet love to my bed.

I varjefall. Imorgon är det torsdag och St. Patrick's Day. Wooh wooh! Ska måla mina naglar gröna. Och på fredag fyller jag 19... :s :s :s

Detta har bidragit till en viss panik, VAD SKA JAG GÖRA MED MITT LIV? Eeeeeeeeh. Sista anmälningsdagen för högskola/universitet/whatever är 15e april.. So little time..

Bleeeeeh. Aja, jag antar att det är dags att börja skriva den där uppsatsen då.

TJARÅ

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Tqdy08

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-09-05 @ 08:14:34
URL: http://tqdy08.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0