Bilder på...

Dig själv som lyckligast


Dig som yngre

2006

Dig själv som du tagit



Knasigheter


Någon du tycker extra mycket om


Din födelsedag

2009

Något som var jobbigt


En fin kväll du minns

Några timmar innan jag begav mig till Arlanda och mitt hitills största äventyr

Något speciellt med dig


Någon du saknar så att hjärtat går sönder


Någon du inte träffar lika ofta som du skulle vilja


Dig själv som någon annan

Hahah, inför julkul 2009

Din stad


Något du längtar efter


Dig själv såsom du ser dig
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Hej..såg ditt ärr och jag har ett precis likadant (fast typ två, en är på andra hållet) för jag har pacemaker. har du också det?? kram! svara gärna till min blogg jag ser svaret snabbare då.

2011-05-02 @ 23:41:51
URL: http://sofiart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0