Pasadena/Los Angeles/Skid Row/Venice Beach



Anyas gata i Pasadena är verkligen jättemysig. Det är bara en massa
små pluttinuttiga perfekta små hus, riktigt gemytligt.


Detta huset kanske inte ser så speciellt ut på utsidan.. men inuti. Åh. Hennes hus är verkligen drömmen. I wish I had pictures..

Anya visade mig runt i de ännu finare delarna av Pasadena, med massa enorma mansions gömda bakom träden och buskarna.

Vi åkte till hennes Farmors lilla butik och fick en massa godis.


Anyas systers man Simon körde mig igenom Skid Row, något jag velat göra under hela tiden jag varit här. Det var awesome. Eller alltså, det var ju hemskt.. men väldigt intressant. Haha.






Sen åkte vi upp till taket på nån hög byggnad och spanade lite på utsikten.




Medan vi väntade på att få äta hos Wolfgang Puck spelade vi arcade games.

Dagen efter det drog vi till Venice Beach.








Xio och hennes foam finger. Haha.

På kvällen såg vi Hangover 2. ASROLIG.

Det var en del av mitt äventyr från veckan. Nu ska jag sova (på soffan eftersom jag inte har någon säng). Imorgon börjar min sista dag i Cali! Klump i halsen.
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0