Min helg


I fredags gjorde jag och Louise jell-o shots med lime smak! De såg och luktade lite som diskmedlet som vi använder här heheeeeeeeeee


De blev jättegoda! Tyckte jag i alla fall haha.


Louise lekte T-rex och struttade omkring (sjukt roligt för den som inte inser det)


Sen spelades det "fuck the dealer" med en kortlek med ganska många fyror... Och sen sprang vi omkring här i La Brezza till diverse lägenheter och hade det jättetrevligt. Tyvärr tog jag inte med mig någon kamera, så några bilder finns det icke. Next time!


Dagen därpå gick jag och Robin till state street och stekte. Gick förbi en liten yard sale där det bjöds på burritos haha.


Väl där mötte vi Louiseeeee! och Robin såg ut som en fågel. DU HAR FÅGEL!!!


På aftonen sprangs det runt ännu mer, hamnade i en taxi till Mesa och sen stötte jag på WIZZAM!


Han spelade keyboard för mig. Jag fick ett par bongotrummor och sen blev vi värsta bandet lixom.


Sen promenixades det hem till min säng!

Och idag är det söndag - om cirka 40 minuter kommer Alexandria hit.. vi ska gå till skolan och spana in vart vi har våra klasser så man slipper panikleta, eftersom skolan börjar IMORGON WTF. Sen ska vi käka och sen får vi seee. Hör av mig lataaaaah!

PUSS



DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0