January 24

I och med att det skulle handlas på Trader Joes (<3) innan skolan var jag tvungen att dra mig upp vid 07.50. Och det klarade jag av (?!).. sen var det då dags för Photo 109 och jag var sjukt nervös. Vet inte varför egentligen, jag är väl lite halvt efterbliven men nervös var jag. Hittade först inte klassrummet så var helt svettig och sexig när jag anlände till lektionen haha. Men jag fick en vän direkt (lol) och lektionen var bara allmänt helt okej så.

Senare var det dags för självförsvar. Bland det första läraren frågar är var de med bil parkerat, och hur alla tar sig hem. De som hade parkerat på "farliga" ställen blev uppmanade att aldrig ställa sig där igen, och hon anordnade schyst så att alla utan bil fick skjuts av någon som skulle åt samma håll, och de som gick alltid hade någon att gå med. Sen var det jag kvar, haha. INGEN skulle åt mitt håll.. så jag fick skjuts av läraren :D Sjukt kul, kvinnan är typ 70 bast (samma som jag hade i Personal health for women om det är någon som kommer ihåg) och har världens enormaste pickup truck och släpper av mig mitt utanför La Brezza. Tjockt nice.

Så det var väl i korta drag det som hänt mig under dagen, lol. Snart ska jag bege mig mot casa de WIZZÄHM skulle jag tro... slänger väl upp lite bilder då istället för att babbla om totalt ointressanta saker;


Utanför trader joes haha


Min shopping aZzåH. Sjukt billig för övrigt ska ni veta!


Robin som ser oerhört förstoppad ut


Medan jag väntade på att min andra lerre skulle börja satt jag och stekte på La Playa Stadium och njöt av utsikten.. :)

Men men hur som.. ska börja bege mig.

HÖRS
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0