En liten lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tog studenten, flyttade till USA för ett litet tag!
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften
Vilka länder besökte du? Tyskland, USA, Finland på kryssning lol
Bästa resemålet?
USAAAAAAAAAAAAA!
Vad var din största framgång 2010?
Att jag sökte till SBCC och tog mig dit
Största misstaget? Ångrar inget
Har du varit sjuk eller skadat dig? Var sjuk precis innan studenten med nåt virus.. och samma sak i Santa Barbara i ett tag men annars lugnt!
Vilket/vilka datum kommer du alltid att minnas? 4e juni, 7e augusti, 28e oktober
Vilken var din bästa månad? Går inte att välja månad! Juni och framåt var fantastiskt!
Vad spenderade du mest pengar på? Att åka till USA och bo där haha
Vilket var ditt bästa inköp? Vet inte ens om jag gjort några speciella inköp? tror inte det lol... datorn kanske men den var det inte jag som köpte hehe.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt underbart jag upplevde i SB och alla fantastiska människor jag träffade där!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och!
Hur tillbringade du julen?
Med familj
Blev du kär i år? Nepppp
Bästa boken du läste i år? Tvivlar på att jag läste ut någon bok iår hahaha
Vad fick dig att må bra? Alla underbara människor som fanns/finns i mitt liv!
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer pengar haha!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej och tur som fan för det
Dog någon som stod dig nära? Nej
Största musikaliska upptäckten? Pendulum
Den bästa nya personen du träffade? Det finns några, och de borde nog veta vilka de är. :D *wenk*

John Mayer – Daughters - Live at the Nokia Theatre
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nää tror inte det
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Ja men är glad för det
4. Dog någon som stod dig nära? – nej
5. Vilka länder besökte du? – England
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? – Jag vill ha något 2011 men har aldrig haft hnm.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – ingen aning
8. Vad var din största framgång 2010? – Jag har fått bättre självförtroende
9. Största misstaget? – ush vill inte ens nämna dom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja
11. Bästa köpet? – hm.. kläder ?
12. Vad spenderade du mest pengar på? – smink, småsaker.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? – Not afraid, och ja jag vene
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Nä eller kanske lite
16. Vad önskar du att du gjort mer? – jag vene
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Umgåtts med fel människor
18. Hur tillbringar du julen? – familjen
19. Blev du kär i år? – nej aldrig varit kär, men jag har och gillar någon.
20. Favoritprogram på TV – vene typ gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? – ingen
22. Största musikaliska upptäckten? – Ken Ring
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Parfym, och navelpiercing som jag ska ta snart
25. Något du önskade dig men inte fick? – mobil, men det visste jag att jag inte skulle få
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – var hemma och fika med släkt och sen gick jag och träffa julia och kyle
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - vene
29. Vad fick dig att må bra? – Julia, lovisa, ida, sofia, linnea och emmelie, elin, ebba och många fleeeeeer
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Jacob Black, grrrr.
31. Vem saknade du? – Farmor
32. Den bästa nya personen du träffade? – ingen
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0