Som en söndag fast det egentligen är måndag

Så grymt skönt med en extra ledig dag denna veckan. Det innebär att jag bara har tisdagens, onsdagens och torsdagens lektioner att gå på denna veckan men så är det ju faktiskt så att jag råkar vara ledig på onsdagen.... Så denna veckan blir vad jag skulle kalla tjockt nice!

Idag fyller två av mina tre kära rumskamrater år. Fredrika blev 22 och Anya 19. Igår firades det litegranna, tyvärr har jag bara bilder på Anya och Katariya (ännu en av rumskamraterna) och ingen på Freddy... men det ordnas nog någon gång!


Där har vi dem, Anya och Kattaaaaa!

Nu ska jag kolla på lite desperate housewives och 90210 innan det är dags att mysa ner mig under täcket. Upp klockan 8 imorgon, mmmmmmmmmmmmm. Ost.
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0