FRISK!

Hola!
Idag var dagen då jag vaknade utan något som helst halsont. Imorgon slutar jag med mina ack så heta ögondroppar mot pinkeye och livet leker! Förutom faktumet att jag ska spendera hela dagen imorgon på biblioteket skrivandes en uppsats om vad som påverkat min inlärning om sex (lol) så är allt gött mos. Föregående helg var relativt lugn men i lördags var det Gauchoball-turnering i lägenhet 54. Och alltså allvarligt, det var det roligaste jag spelat någonsin! Bättre än beer pong eller någon annan liknande lek.

Jag har dock inte så mycket att dela med mig av, i och med att det inte hänt så mycket. Förra veckan mådde jag ju som ni kanske förstod fortfarande dåligt så var i skolan, och gick sedan hem och degade, dag in och dag ut i princip. Men nu mår jag bättre och ser fram emot THE WEEKENDDDD som innebär bland annat mer jell-o shots hehe. Mmmmmmmmm!

På fotografilektionen idag var det "critique time". Vi hade under en tidigare lektion parats ihop med en partner och gått ut och tagit "självporträtt" på varandra, sedan hade vi även fått en hemläxa att göra ett mer "creativt" självporträtt hemma. Jag var ju självklart i princip döende vid båda dessa tillfällen så mina bilder blev ju som förväntat helt fantastiska. Not. Vill ni se? Kanske inte, men det får ni ändå.


Ja, jag har förminskat bilden för att ni inte ska spontankräkas vid synen av min febriga bleka feja. Denna bilden tog min söta lilla klasskamrat Taylor under lerren då.


Denna hjälpte min kära lover Kaddalicious mig med. Eftersom jag hade utvecklat två väldigt sexiga röda ögon vid detta tillfälle kände jag inte riktigt för att vara med på bild. Detta fick jag även förklara för hela min klass idag. Läraren tyckte det var en "clever solution to the problem". Och alla andra fnissade. Typ.

Aaaaaaaaaaanyhow,

Har spenderat dagen på Photo109-lektion som sagt


Njutit av vädret, utsikten, livet, ja allt medans jag väntade på att självförsvarslerren skulle börja. Fick skjuts hem idag igen, sweeeeet!

Skulle även laga en omelett idag. Den låg i pannan och stektes på... men sen ramlade ett flingpaket ner på stekpannehantaget så stekpannan gjorde en volt och vips så var halva min måltid på golvet. Fan, det borde jag tagit kort på.

Men men.. klockan börjar närma sig 2 på morgonen och i och med att jag ska upp klockan 8 och innan jag lägger mig kolla på ett avsnitt av 90210 sååååååååå avrundar jag nu. PUSSHEJ!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha, ungefär som jag skulle tagit kort när jakob la all sin spagetti och köttfärssås på sitt tangentbord. sjukt nice.

2011-02-08 @ 23:14:19
URL: http://louiseikalifornien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0