Infect me with your love and fill me with your poison

Katy Perry – E.T. (Tiësto Remix -Club)

  • Har flyttat på grund av severe mögelproblem i 54an. Unit 52 is now my home!
  • Har skrikit mig hes på Fiesta 5-biografen - I have met my match.. INSIDIOUS
  • Har haft en trevlig helg med både fest och mys och fikande och jordgubbar i en härlig blandning.
  • Är hungrig - kylskåpet = tomt.
  • Min pappa, bror och farmor kommer och hälsar på om 6 dagar!
  • Om 56 dagar (8 veckor) säger jag farväl till förenta staterna och det som blivit mitt hem. WEIRD





DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: T.

Hej, jag ska åka ner till SB i höst och har följt din blogg ett tag nu! Jag såg att du bodde på La Brezza den första terminen och att du tog kontakt med dem innan du åkte ner. Jag håller på och gör samma sak just nu och är lite nyfiken på hur det fungerade. Innan jag binder upp mig på boendet vore det ju bra att höra hur det gick från någon som varit med om det.



Skrev alla i lägenheten på ett kontrakt eller var det bara en/två som gjorde det? Och kunde de andra isåfall skriva på senare eller var man tvungen att skriva på samtidigt? Hur mycket betalar man i förväg, är det hela första hyran eller någon annan avgift? Och hur går betalningen till? Var den som hade skrivit på kontraktet ansvarig för att samla in pengar från alla andra eller betalade man var för sig? Är det något annat jag ska tänka på?



Vore jättejätteglad om du svarade på mailen eller här eftersom jag håller på och förbereder mig för fullt just nu! :)

2011-04-13 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0