Veerle's initiation

Min kära holländska granne Veerle är med i ett landhockey-lag och eftersom hon är ny var det dags för henne att nollas. Hela laget hade en stor fest med massa folk som jag och de andra tjejerna jag bor bredvid drog iväg på. It was muy fun!


Hon fick en redigt fin tröja att ha på sig dagen till ära!


Hon fick i uppdrag att ha med sig diverse grejer.. bland annat porr och kondomer. haha


Glada tjejer!


Plenty of people in da kitchen azzå


Klara och nån.. Mike kanske?

I varje fall så har jag inte så många fler bilder på min kamera, så när jag snott fler av Klara och Kadda så lägger jag upp dem eller nåttt.


Juste, hahaha. när jag kom hem märkte jag att min madrass hette "Hotel Motel"... holiday inn! Hahahahahahahahahahahaha.

Idag är det fredag! Det innebär partay. Vi ska och göra ett IV osäkert på en fest där man enligt eventet ska vara uppklädd. Eftersom folket här borta i princip aldrig klär upp sig som vi gör hemma när de festar så är en typisk krogenutstyrsel typ det de förväntar sig. Äntligen kan jag använda något av de fina sakerna jag tog med mig! Haha.

PUSSSSSSSSSS HEJ


DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0