Täppt i näsan



Min profilbild på FB tycker jag visar ganska tydligt vad jag tycker om Aftonbladets "Vi gillar olika"-kampanj... Och nu tänker jag inte diskutera politik något mer för det finns ändå inget att göra åt resultatet oavsett vad man har för åsikter om det.

Idag skulle jag egentligen gå till skolan. Blev inte så mycket av det. Heh. Men ska vara en duktig flicka och plugga hemma. Eller nåt.

Den här förkylningen jag fick har ännu inte gett med sig vilket är fruktansvärt irriterande. Gillar inte att behöva gå omkring och snora. Haha.

I övrigt så händer det inte så mycket just nu. Ikväll - kanske Sharkeez? College night innebär insläpp även för oss små 18åringar, wohoo!

Något mysigt: vi har inget varmvatten = gosig dusch. Ingen gas heller = no food. Livet leker, hahahahaha.

Nej fyfan vad jag är tråkig. Ska ta mig i kragen och studera, pusshej!

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0