So let's cause a scene



TJA!
Jag är officiellt på bättringsvägen! Även fast detta har varit den mest lamea helgen någonsin och den verkligen sniglat sig framåt så känns det bra att jag tagit det lungan. Eller jag har inte direkt haft något val eftersom jag i början knappt kunde stå upp. Haha. Men men, det jag försöker säga är att jag sakta men säkert har märkt en förbättring i mitt tillstånd! Nu är det bara halsen som behöver komma tillbaka till normaliteten och sen att jag slutar låta som min lillebror röstmässigt så är jag på G och redo för revansch nästa helg. Can't wait!!

Nu är klockan 01:57 härborta och jag har precis studerat klart för kvällen. Börjar 2.20 imorgon, wohooo!

I övrigt har ingenting intressant alls hänt idag. Har tvättat och städat hela dagen typ...... fest.

MÅSTE TA MER BILDER för övrigt. Min stora kamera, Esteban, har jag inte använt en endaste gång här borta. :s men det är mest för att det är problem med minneskortet.. eller minneskortsläsaren. Eller både och. Måste för övrigt köpa en ny systemis, men det blir till nästa termin. Men ska ta med mig Esteban på äventyr någon dag. Ska visa er runt i my crib också nu när det är liiite mer hemtrevligt även fast det inte är helt klart. Det måste bara bli städat hehe. Och mer bilder på vad jag gör och hur det ser ut häromkring och bla bla bla nu ska jag gå och sova för jag somnar själv av att skriva det här. Godnatt!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Shira

hahah snygg bild emma!



haha, skorna kostade 1199 exakt :)

2010-09-13 @ 11:29:28
URL: http://editedreality.blogg.se/
Postat av: Shira

asså Duuuuu I wish!! du har sommar och jag är så avis!

2010-09-14 @ 00:46:06
URL: http://editedreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0