Jag lever

Trots mitt lilla utbrott idag lever jag, tro det eller ej! Höll på att somna under lektionerna dock, fick ingen sömn whatsoever.

Vad händer här borta? Just nu inte så mycket. Idag var det skola som sagt, sen drog jag med mig Klara till Bank of America och skaffade mig ett bankkonto, bra gjort sådär 1,5 månad efter ankomst. Hehe. Efter det blev det lite snabbshopping innan vi mötte upp Danique, Sandra och Macie för middag på en japansk restaurang.

Har tagit en endaste bild idag:

... på Jake & Danique! Har dock laddat upp en hel drös på facebook.

Har verkligen inget nämnvärt att dela med mig av just nu... imorgon är det onsdag, har en lerre. Sen är det torsdag = HELG!!!!!!!!!!!1111111111111

Nelly – Tippin' In Da Club - Main
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0