JAG ÄR SÅ JÄKLA EFTERBLIVEN

Gaaaaaaaaah! Kan någon slå mig? Dunka mig gul och blå med en stekpanna? Jag har en jävla uppsats som ska vara klar imorgon i min Modern Europe-class..... har jag börjat? NEJ. Klockan är 21.20 och jag sitter och somnar typ. Jag är ett riktigt jäkla rikspucko. Orkar inte sitta hela kvällen............. bajs. :(

Den här dagen började för övrigt bra med ett pop quiz i min American Racism class.... skulle skriva en essay på 10 minuter. Det gick ju också bra. ELLER INTE.

HEHGKJSDGHKJDSHGKJSDGHKJSDH DAMP.

Måste ha en red bull.
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: gjort :D

2010-09-21 @ 21:34:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0