Important day

Hej! Bildbomb och lite sånt från igårkväll kommer snarast. Tänkte bara nämna en grej lite snabbt. Jag är grymt orolig över det här valet och grejer alltså!

I och med att någon på valmyndigheten har något sorts kromosomfel kommer jag tyvärr inte kunna rösta i år. Jag har beställt valmaterial för 100 år sedan men det har inte kommit. Vilket är OERHÖRT frustrerande. Men. Jag hoppas att ni alla som röstar där ute gör bra val.

Om vi efter imorgon får en rödgrön regering har jag väldigt svårt att typ ens vilja komma tillbaka hem. Det är svårt för mig att vilja bo i ett land där en majoritet röstat rödgrönt.. får mig att vilja spy lite faktiskt. Hmm.

Det var nog det jag ville säga... Känner mig lite halvt bitter men jag behövde bara få ur mig det när alla andra också blottar sina åsikter. Haha.

Jaja, bilder sen, PUSS!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: åh så bra, du har ingen msn eller så ? :) ja det vore skoj :D haha

2010-09-19 @ 03:05:53
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0