Get ready for some bump n grind

Hola!
Fyfan vad det inte var kul att behöva gå till skolan efter en riktigt lång och i övrigt tjockt nice helg. Ännu mer underbart var det ju att jag försov mig också. Går upp, slänger på mig kläder, ska gå på toa men det är STOPP I DEN? Så jag fick springa till skolan helt kissenödig. Mmm-mmm. Dagen var riktigt seg, vädret var kasst och jag har massor av plugg att göra men allt jag jag gör är att skjuta på det. Såklart...

Jag menar, hur kul är det att skriva en 2 page paper på följande fråga; "What legal and ethical arguments did white Americans use to justify segregation? What legal and ethical arguments did black Americans use to fight segregation?"

Eller att argumentera i denna fråga; "Did the Brown decision fail to desegregate and improve the status of African Americans?"

Bägge två saker är due på torsdag. I samma ämne. KILL ME NOW.

Och inga bilder till er har jag heller. Fy tusan så tråkig jag känner mig just nu alltså. Men jo juste, jag skulle ju visa mitt rum! Tar bilder på det snarast. Bättre det än att plugga, hehehe............

Men men.. nu ska jag ju inte kissa i alla fall som jag hade tänkt att göra. Det går ju inte :) :) :) Så får väl hitta på något annat! LATERZ
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0