Denna helgen vol. II


... var det dags för en överraskningsfest för grannen Andre! Ha tålamod och titta även fast det är svart och tyst aslänge i början hehe.


Jag och Louise började dock vår kväll med thai takeaway från Bangkok Palace.. mmmmm


Min favorittysk kom!


...


Alla började tränga ihop sig i Andre och Nikos lilla lägenhet


Det var bål åt alla, sehr tasty! Snabbt tog den slut också haha vilket kanske syns


Tessa, Andres flickvän




Riktigt glad birthday boy :D




Teach me how to dougie teach me teach me how to dougie..


Presentöppnande!


Ben däckad i typ ett surfbrädefodral?




Och natten avslutades till sist med lite manlig kärlek mellan Jeff och Johan. COSY!

Nu ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum innan det är dags att ta tag i pluggandet som jag skjutit upp.... yay. Vi hörs!



DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0