Denna helgen vol. I

...har varit awe to the some! Jag bombar er härmed med bilder, börjar med fredagen!


Jag och Kadda körde en middag på Silvergreens - tjockt nice!


Den här salladen var en half, man hade alltså kunna beställa en hel för lite mer pengar men dubbla storleken. GALET. Och asgott. Mmmmmmmmmmmm


Huh?


Efter lite häng hemma i La Brezza drog vi till IV!


Charlie & Danique


Påväg till Del Playa (festgatan i IV)


??


Klara & jag


Schweizarbröder med matchande skjortor... haha


Hawaiian shirt night! Och vi träffade på Corre min lovah!






Stenhårt profilbildsmaterial






Lilla Jeff som alltid matchar tröjan med kepsen


Kadda och Brunoboy!


FOOOOD

Det var nog allt från en riktigt trevlig fredag!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så god middagen såg ut :D mums! hungrig nu dessutom :D hehe



Sv: Yeey, moderaterna är större än någonsin, wohow!

Ha en härlig start på veckan!

2010-09-20 @ 17:24:53
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0