Vi försöker att blunda, men vi ser det ändå gör vårt bästa att låtsas men när inte det går ska vi stirra denna skiten i ögat göra vad som krävs, vad än må behövas ska vi brinna på tills alla e döda skrika högre och hålla för örat









Timbuktu – Kejsaren é naken

HOLA! jag vet att jag varit lite halvt missing in action på sistone, men har haft lite för mig så har inte haft tid med da blogg alltså. Nu är det dock söndag, klockan är 5.32 pm och jag bör verkligen byta från pyjamas till normala kläder och ordna upp mitt liv lite.. Plugga måste jag också göra, gaaah.

Så, vad har hänt sen vi hördes sist? Tiden går så jäkla snabbt, det är redan Oktober! Snart två månader sen jag kom hit... Det är helt galet. Detta är mitt hem nu, och det är så himla surreal. Detta hade jag aldrig kunnat föreställa mig i våras.. Och nu sitter jag här. Och snart är det jul - jag åker hem - och sen kommer jag tillbaka. Sen är det helt plötsligt maj-juni 2011 och jag åker hem till Sverige igen. För gott? Jag klarar inte av att tänka på såna här saker, det är för mycket att ta in.. Sen, efteråt, vad är detta då? Ett roligt minne som sakta men säkert försvinner? Usch. USCH!! Ska sluta babbla om detta nu, det funkar inte haha.

5 dagar kvar till Jason Mraz!! Det är helt otroligt att jag ska få se honom igen. Det kommer bli fantastiskt. Åhh!

Jaja, slänger upp lite bilder från helgen..

Jag och Kadda åkte med Anya och några andra amerikanska tjejer till en fraternity-fest.. Fraternities är då såna typ "broderskap". Det var ett megahus där det bodde typ 100 killar och de hade en asstor fest. Helt galet var det haha.




I lördags drog jag och Klara som två independent women till IV och myste!


Sen mötte vi upp Jeffy medflera och åt på Freebirds innan det var dags att bege sig hemåt!

Och nu är det söndag och en ny skolvecka närmar sig... Wohooooooooo. Har ett quiz imorgon och ett midterm på torsdag.... Mmmmmm. Ska ta tag i livet nu, vi hörs

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0