Någonting jag saknar


Att gå precis, precis där.

Det är en lite höstig dag här i Santa Barbara idag.. inatt regnade det, nu blåser det och det är en massa färgade löv överallt. Allt detta fick mig att längta hem. Hem till Södertälje. Varför jag någonsin skulle sakna det kan för många verka lite konstigt men.... det är ju mitt hem. Det är min trygghet.

Samtidigt som jag verkligen, verkligen älskar det här så är det ändå så långt ifrån min "vanliga" verklighet där hemma. Och när det kommer såna små glimtar som får en att minnas och tänka på det allt det som finns där på andra sidan atlanten, ja då får man allt lite hemlängtan.

Well well! Som sagt lite höstväder här i SB idag - känns galet haha. Har ett quiz på onsdag och ett midterm på torsdag = muy plugg... Frågan är om jag kommer göra det? Jag vet ju hur det gått hittills haha. Men ska försöka.. så vi höres senare. Ikväll blir det förhoppningsvis middag nånstans med granntjejorna. PUSSHEJ!

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0