Lägenheten med stort L

Jag kom på att jag sa förut att jag skulle visa bilder på hur vår lägenhet ser ut.. Vilket jag inte har gjort. Har dock tagit bilder på den när den är ren och fin, så de ska ni få se! Så när vår lägenhet är städad (vilket jag måste medge inte är alltför ofta, hehe..) ser den ut såhär på ett ungefär:


När man står i dörrhålet ser man "vardagsrummet" med vår extremt keffa "soffa" och lite sånt. Inte alltför extravagant, haha.


Tittar man åt andra hållet utåt så ser det ut sådääär


Om man istället tittar åt vänster ser man köket. Bordet är taget från sopen (japp, ni såg rätt) och är jätteskabbigt och används i princip bara som beerpong bord tills vi får ett riktigt bord med stolar och så. Alla har kluddrat en massa på det också haha.


Om man går in i hörnet till vänster om dörren med handduken på i den första bilden hittar man badrummet!


Som denna afton var förvånansvärt fräscht (haha) för att jag städat det såklart ;)


Om man går in i rummet med handduken på hittar vi det ena (mindre) rummet. Inger mer att säga om det, haha.


Går man in genom den högra dörren hittar man mitt och Johan fantastiska rum! Här skådas Johans sida.


Och här är min! Where the magic happens, så att säga. Heheh skämt åsido men det är i alla fall här jag spenderar mina pluggkvällar. Haha


Mrazzan och Håkan är alltid med mig! De har dock ramlat ner för ingenting vill fästa på den där jävla skitväggen. :) :) :)


Och står man på andra sidan rummet hittar man vår garderob bakom två stora spegel-slidedörrar. Tjock nayzzz.

Men men, det var vårt crib! Nu ska jag gå och laga lite middag sådär elva på kvällen. Hör av mig senare och visar bilder från en riktigt lyckad gårkväll i Isla Vista. PÖZZ!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Tim

Som du inte städade innan du tog bilderna ;D

2010-10-14 @ 19:20:11
URL: http://molto.se
Postat av: Emma

Jo som fan haha, men det skrev jag ju i texten timzor.. så de som läser och inte bara kollar på bilderna vet ju det ;) hehehehehehehe

2010-10-15 @ 01:33:46
URL: http://emmaisantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0