17 oktober


Alexandria från min health-class, jag och Louise


Charlie, Alexandria, Jag, Jeffy, Louise




Christoffer, Alexandria, Stampus, Jag, Kadda, Marouane







Bilder från en trevlig fredag + lördag i IV... har varit riktigt tråkigt väder här i SB i helgen så på dagarna har jag inte gjort ett jäkla piss, bokstavligt talat. Jag pratade med Zerran idag, och när jag känner efter, så ska det bli riktigt kul att komma hem ett tag över julen.. Men det är ändå läskigt att tiden går så snabbt här!

Idag har jag inte gjort ett dugg whatsoever förutom ätit Whoppers (som Maltesers men äckligare.. haha). Borde verkligen plugga eftersom jag har en inlämning av en essay imorgon.. Börjar dock inte förrän halv tre så har lite tid imorgon också...men nu ska gozzarna åka iväg och handla mat så då ska jag pumpa lite Ola och Måns utan att bli lynchad hehehe. 

VI HÖRS! håll tummarna för bättre väder hehehe så gör jag detsamma för er därhemma ;)


DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0