December 6th

Privjet mina vänner!

Finals week har officiellt börjat - väldigt bra också, hade en tiosidig uppsats att skriva och lämna in idag. Fantastiskt. Underbart. Perfekt. Försov mig och hade snorbråttom, så jag fick lov att sno ihop den uppsatsen på 2,5 h. Det gick precis. Sen att den är helt värdelös, det är en annan sak. He he.

Nu är det bara fyra prov kvar och en inlämning kvar - på torsdag är skolan över!

Och egentligen bör jag verkligen sitta och plugga till min final i European History imorgon men det gör jag ju inte såklart. Finns ju så mycket annat roligt att göra! Som att äta godis och ta kort på mig själv i webbkameran. Haha. Men men, om 7 dagar nästan exakt boardar jag planet till New York! Riktigt jäkla tjockt nice och gött mos och allt sånt där.

Och bilder från helgen hade jag egentligen tänkt bidra med, men de finns på facebook och sen så känner jag inte att det är så nödvändigt att visa dess (o)fräschhet en gång till haha. Så tyvärr. Ni får njuta av min underbara feja istället;







PUSSSSS!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej hopp! jag har en fråga som du kan svara på sen när du får tid. Hur hade du råd med detta utbytesåret? lånade du pengar? ha det nice :)

2010-12-08 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0