12/13/10

Nu börjar det dra ihop sig. Sa hejdå till mitt favorit-holländska-tvillingpar idag och imorgon innan jag beger mig mot LAX vid lunch blir det några fler farväl. De flesta är mer ett "see you soon" men med några är det ett hej då på riktigt. Kanske ses vi igen, kanske inte. Idag har varit en väldigt sorglig och obekväm dag. Jag kommer aldrig mer sitta och hänga i lägenhet 258 på La Brezza med ett gäng söta holländare som alltid kunde få en på bättre humör. Just nu känns det bara väldigt tomt... 


Vi tog en gruppbild några utav oss grannar på La Brezza. De flesta kommer jag se igen men som sagt, vissa inte. Konstig dag med konstiga känslor!

Men men, moving on. Idag har jag flyttat! Något jag inte nämnt (tror jag?) för er alla är att jag ska flytta från mina gossar som jag spenderat 4 månader med. Till en lägenhet snett nedanför denna, så det är fortfarande i samma lägenhetskomplex men ändå. Ska rooma med Anya och två svenska tjejer jag inte har någon aning om vilka de är, haha. Men det blir nog finemang!

Mitt rum är så tomt just nu som det kan bli.. Har min väska packad (misstänker att den kommer väga runt en miljard kilo för mycket) och alla mina saker som jag ska ha kvar här är nedpackade. Fick stampa och hoppa på den jäveln för att jag skulle kunna stänga den men det löste sig hehe!


Statusen i #255 just nu... tomt tomt tomt. Men men mina kära vänner, imorgon börjar (den riktigt jävla långa) resan! 1:20 pm går bussen från Santa Barbara mot Los Angeles International Airport, 10 pm lyfter planet. 07:40 den 15e december landar jag på ett efterlängtat Arlanda. Det ska bli skumt som fan, men ändå skönt.

Vi kanske hörs imorgon innan jag lämnar mitt älskade La Brezza, annars hörs vi när vi hörs! Wish me luck people!

PUSS!!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0