10 dagar kvar

Börjar inlägget med lite bilder från veckan!

söt_tysk_kvinna22


Kadda gick omkring och tog fina bilder med min lilla crappy ass kamera... här skådar vi mitt superbilliga tvättmedel. Stek.


En bok jag har prov på om en vecka. Det är, hands down, den tråkigaste och mest underliga boken jag någonsin läst. Har inte kommit speciellt långt - för jag fattar inget. It makes no sense at all!!!


Det var riktigt fint väder häromdagen när jag gick från skolan!


IDC - byggnaden där jag har hälfen av mina lektioner!


Omgivningen här är helt fantastisk! Nu kanske detta inte är världens bästa bild men you get the picture.

Nu har ännu en skolvecka här i Santa Barbara gått mot sitt slut - den sista! Nästa vecka är det bara finals innan Fall Semester '10 är över. Hur jäkla sjukt är inte det?! Detta har gått läskigt snabbt - hälften av tiden av ett äventyr jag bara hade kunnat drömma om har gått. Nästa vecka = finals som sagt. Har fyra prov och två inlämningar. Mmmm, underbart. Någon som har lust att skriva en 10-sidig uppsats som ska handla om min identitet? Race, class and gender är de ämnen man ska ta upp. På tio sidor. Time for some bullshitting med andra ord...

Men men, nu är det torsdag. Ikväll ska jag skriva en uppsats i historia hade jag tänkt så jag har den gjord innan helvetesveckan. Imorgon börjar helgen och då kör vi!

PUSS PÅ ER!

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0