Weekend mode

Nu har jag kommit ikapp med mitt uppdaterande av mitt liv här borta känner jag. Idag var det sista dagen av en förberedelsekurs som vi var tvugna att ta (Intercultural Communication om jag inte redan nämnt det) och efter det drog jag med min nya vän Katarina från Tyskland till en skol-BBQ nere på stranden. Det var dock ganska lame så vi gick därifrån efter ett tag och sen dess har jag bara chillat hemma och stekt vid poolen typ. Nu väntar jag på Katarina som kommer hit alldeles strax och då börjar röjet.. nu är det officiellt helg, WOHO!


Vi hade slumber party igår efter att jag och K kom hem från lite grillchill hos en vän


Katarinaaaa!


Påväg till skolgrillningen på beachen... a-okay asså!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0