California lovin'


Stek på State Street


Tjockning x 2000 på Yoghurtland






Marre, Hampe & Norrbaggen


Corres och mina "sängar"... underbart att sova med tre handdukar som underlag... 8 dagar kvar av det också! :) :) :) :) :) :)

Igår var jag och Cornelia på en riktig utflykt, haha. Vi tog bussen till Kmart som ligger en bit bort och spenderade seriöst 4 timmar där... köpte ALLT! tvättkorgar, tvättmedel, moppar, disktrasor, galgar, muggar, toaborstar... allt! Var tvungna att ta taxi hem efter en välförtjänt måltid på Jack in the box!

Idag har jag varit i skolan och gjort assessement tests i engelska och matte, sjukt tråkigt! Sen har jag och Corre varit på ännu en utflykt, handlat en massa mat och sprungit runt (förstår inte, varje gång vi drar iväg råkar vi alltid vara borta hela dagen..). Har försökt ordnat upp lite i rummet, är så jäkla jobbigt att leva ur en resväska. Så nu kan jag börja leva som en normal i alla fall! Imorgon är det Wave-day i skolan, vet inte riktigt vad det är men det håller på typ hela dagen så lär ju vara nån sorts information.

Nu kommer internetet som vi snyltar på snart att dö så det är dags för mig att avsluta.. händer ändå inte sådär jättemycket intressant just nu haha. Imorgon blire röj! Hörs sen när jag kan, har så mkt att ordna bara. Ska försöka få ordning på mina två packade gräbz till roomates som står här utanför och sluddrar innan det är dags att schlafen!

SEE YA
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: elin

vart har ni beställt sängar?

2010-08-13 @ 03:50:39
Postat av: Emma

På santa barbara ready rooms, typ :)

2010-08-13 @ 06:59:11
URL: http://emmaisantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0