SÅ JÄVLA VARMT

Det är så grymt varmt här i cali just nu! Har stoppat in huvudet i frysen flera gånger bara för att lätta på trycket lite, haha.

Har egentligen massor att säga men kommer inte på det just nu riktigt, solsting gånger tusen typ.

Har i alla fall bytt lite kurser... kände att fyra timmar film studies en fredagmorgon inte riktigt var min grej så tog bort den (har numera fredagarna helt fria, YEAH!) och numera har jag Black Studies; African American History och Racism in America istället, hahaha.. Så mina val för denna höst blir de två kurserna och Modern Europe History och Personal Health for Women.. hahahahaha. Blir nog awe to the zome.

Idag fick vi kastruller så vi kan laga mat!! Det känns helt galet fantastiskt. Så vi drar väl till Ralphs eller något i veckan och fyller på med riktig mat. Yay! Värt att fira... och eftersom det är fredag imorgon och vi är lediga så är det röjdagz ikväll! YEAAHHHH

Kommer fler inlägg senare om vad jag har haft för mig, känns bara värdelöst att sitta här nu när det är plenty of other stuff to do liksom..

MEN! har skaffat en amerikansk mobil nu så det är dit ni får smsa om ni vill kontakta mig. Stänger av min svenska mobil till december... my number is +1805-455-1753. Och såsom jag skrev på facebook så kan jag också nås på emmaullman @ skype.


Självklart följde Håkan med till min nya telefon... ;)


Och of course hänger han på väggen min också.. tyvärr ramlar han ner hela tiden :S





DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0