La Brezza

Lägenheten är kirrad! Idag har jag och mina kära rumskamrater flyttat in i lägenhet nr 255 i La Brezza-komplexet.. och det är sjukt nice! Verkligen över förväntan och det känns grymt bra. Efter att vi fått över alla väskor (som vägde 100 miljarder kilo typ) till vårt nya hem (åh) så drog vi ner och stekte lite på State street, huvudgatan eller vad man ska kalla det..

Just nu sitter jag med Corre, Hampe och Marre och steker på vårt vardagsrumsgolv med våra fina röda och blå muggar och snyltar av grannens internet. Snart blir det dags för chicken noodles-middag! Slänger upp lite bilder från dagen, trots att det tar 100 år för varje bild....


I skrivande stund!


Hampus (Slampus) steker i hissen!


Corneliaaaaa


Hampus (Dampus) & Martin med sina nya inköp







Nu efter att jag försökt lägga upp de här jävla bilderna i typ en timme ska jag ta min nudelburk och stoppa in den i micron. Nom nom!

Vi hörs när vi fått internet till vårt place eller om jag kan snylta på det igen, PUSS!



DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: david hasselhoff

gurl det ser fint ut! hoppas att det fortsätter att gå bra. själv sitter jag på flygplatsen i shanghai och har efter typ 15 timmars väntan bara 12 timmars flygresa kvar :):):):):)):):):))))



puss o kram!

2010-08-10 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0