Jahapp..

Blogg.se vill inte vara min vän just nu, hade tänkt lägga upp lite bilder från kvällens gråtfest men det vill inte funka. Så får ta det senare helt enkelt. Om en liten stund rullar jag mot Arlanda och påbörjar äventyret!!! Känns mest jobbigt just nu faktiskt, och lär väl göra det under resans gång med, men det får ordna sig. Sa farväl till min primo, min #1, och det var helt jäkla heartbreaking. Men vi ses igen om 4 månader och då kommer det vara awesome.

Vi kanske hörs på Arlanda, annars blir det väl när jag befinner mig på andra sidan atlanten (om jag inte dött dvs. men så kanske man inte ska tänka).

Wish me luck, PUSS!


DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA emma. Förlåt. Men såg nu att jag har glömt ta bort din "DIREKT FRÅN AMERIKATT!" på kommentarssidan. Kanske bör göra det vid tillfälle. :P OCH EMMMA. NU ÄR DU PÅ VÄG!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-07 @ 10:47:07
URL: http://annigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0