I stort behov av fungerande internet

Tjaaaaaaaaaaaaaaa. Vi har fortfarande inte något eget internet vilket gör att jag inte hänger så mycket vid datorn (vilket iofs är en ganska bra sak, haha).. Men men. Loads of stuff haz happened.

Det är numera jag och tre dudes i apartment 255. På grund av vissa omständigheter bestämde sig Cornelia för att lämna moderskeppet.. Sånt händer helt enkelt, och hon är väldigt saknad! Så nu är det lilla Johan som tagit hennes plats. Men men, livet här i Cali leker fortfarande!

I onsdags var det som sagt röj.. väldigt mycket röj. Behöver väl inte säga så mycket mer än så egentligen, hahahaha.

Igår, fredag, registerade vi oss för kurser och jag tror att jag har bestämt mig för vilka jag vill ha.. Tog bara något random så det lär väl bli nayz. Den bästa är "Personal health for women", dog när jag såg den. Kursbeskrivningen är liksom "Health course for men/women, emphasizing health issues unique to women. Topics include mental health, date rape and partner/child abuse, sexuality, relationships, fitness and nutrition." Kommer nog bli kul! Utöver det tog jag introduction to marketing, introduction to film, modern europe (historia) och sen två kurser som var obligatoriska, Academic Planning och nån Orientation to college grej. Myz! Hade tänkt betala det på måndag också.. $3500 går det på. Sen böcker på det också. Mmmmmmmmmmmm!

Jaja enough with the irony. Slänger upp lite bilder från dagarna som passerat!


Ingången till skolans fotbollsplan

Fotbollsplanen med havet i bakgrunden

Den här jäkla trappan måste jag gå upp för varje gång jag ska till skolan... helt sjukt jobbig haha

Jag och amerikanska grannar

Corny & me!

Norsken och Stampus (gillar hur det ser ut som att de har nåt enormt uppkört.. haha)

Min nya roomie Drägg-Johan och Louise!

Max, hahahahaha

Next door neighbor Nico

Sådär nånting va.... nu ska jag ta och stoppa in en pizza i ugnen (utan att det börjar brinna den här gången förhoppningsvis) och sen får vi se vad som händer tonite!

Och juste, om nån skulle vilja posta något roligt till mig så är adressen;
620 West Gutierrez apt. 255
93101 Santa Barbara, California
USA

yayyyyyyyyyy pusshej!

DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha, sjukt fin bild på mig asså :D och jag gillar verkligen kursen du ska läsa, hahaha

2010-08-15 @ 02:00:22
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0