I fredags

.... var det party in IV! Jag blev randomly bjuden av en amerikansk kille jag har på facebook till en födelsedagsfest i ett hus där det bor 15 killar och de hade största festen med bara massa amerikaner! Hade grymt roligt och träffade MASSA coolt folk! Tog asmånga bilder så prepare yourselves för en bildbomb!


Louise kirrar drinkarna


Innan vi åkte körde vi massa drinking games


En annan granne som också heter Nico!


Vi åkte feta partybussen dit bort och de spelade asnice musik!


Joe (?) och Andre


Asså hahahaha...


Grannarna Niko & Charlie och Kadda i mitten!


Louise = taggad?? hahaha


Mmm... four loko!


Nick (en av de som fyllde år tydligen, hahaha)


Vincent, jag, Jakob(?), Adam


Asså hahahaha.. den här killen, kommer inte ihåg vad han hette, han skulle visa mig sin garderob.. han skjuter dörrarna åt sidan och detta är vad som finns där inne.. "it's my garden", sa han... hahahahahahaha


Gräbz




Shots shots shots shots







Ikväll blir det förhoppningsvis repris.. men vi får se! Till att börja med ska jag äta något.. mmm, bagel time!


DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Marielle

1) awesome med keps!!! keep up the tradition!!

2) meh, vissa va ju snygga ^^ ;)

2010-08-25 @ 02:39:33
URL: http://knockout.blogg.se/
Postat av: Emma

1) I knooow, ska köpa en kepa typ imorgon faktiskt ;)

2) That I know... ;) ;) ;)

2010-08-25 @ 08:47:39
URL: http://emmaisantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0