Häromdagen

I tisdags efter att vi gått i skolan mellan 11-13 drog jag, marre och bajsjohan till La Cumbre Plaza. Det är som ett shoppingsställe mitt i ingenstans som har bland annat Sears och Macy's och sen massa klädaffärer, Tiffany o. Co osv... Och trots att det här landet har några av de absolut fulaste kläderna jag sett i hela mitt liv så har de även massa FANTASTISKT FINA KLÄDER. Jag var inne i några butiker lite snabbt där (utan att köpa något dock) och jag fick verkligen svårt att behärska mig, haha. Så jag och Louise ska dra dit nästa vecka när våra Donkenlöner kommer och do some shopping, wooohooo.

På tal om shopping så har State Street i SB också några helt amazing affärer.. så ska skrapa ihop lite dollar och shoppa loss.... fyfan alltså cannot wait. Jag dreglar lite när jag tänker på det faktiskt. Småhandlade lite på deras fantastiska Urban Outfitters och hittade lite grejer... åhhhh jag känner hur min shoppingnerv bultar!! Men men nog om det haha. Slänger upp lite bilder från La Cumbre.


MYZ


Nu är detta kanske inte den mest exemplariska bilden för detta men det som är så jäkla mysigt med det här stället är att man liksom är omringad av berg hela tiden.. riktigt fantastiskt vackert faktiskt!


Martin och Johan och deras nya vänner


Johan, Martin, Max, Jakob, Louise och Hampus.. på kvällen drog vi till Habit och firade Louise som fyllde år!


DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gott att jag ser gravid ut. Fint :)

2010-08-21 @ 00:53:04
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0