Detta har jag gjort den senaste tiden


Stekt runt på campus och haft mina lektioner. Inte något överflöd av sliskiga svennar i mina kurser inte, så jäkla skönt måste jag säga!


Snackat skit med fellow Södertäljare


Njutit av utsikten


Stekt med min nya ryggsäck (som ses till höger). Har även shoppat SÖNDER på la cumbre plaza med Louise.. har  dock inga bilder på det, men kan säga att vi var inne i en butik i över 2 timmar och provade plagg efter plagg efter plagg och fick en egen hängare att hänga alla våra kläder vi ville köpa på eftersom det var så jobbigt att gå och bära på dem. Jag köpte bland annat tre klänningar, två par shorts, två par skor, typ 5 linnen, en kofta, osv...... tänker dock inte köra en modeblogg och visa bilder på dem som Cornelia försöker tvinga mig att göra, haha.


Har firat Kaddas födelsedag med chokladtårta och grannar


Thumbs up for choclate cake liksom


Har varit med lilla Corre på banken


Har ätit världens godaste ham & cheese-macka på Jitters, mitt nya favoritcafé


Har besökt Louise och Jakobs mysiga lägenhet tillsammans med Kadda och snackat en massa skit och råkat ut för roliga pinsamheter.. hahaha.. har dock ingen fräsch bild på alla oss tre :(


Jo där har vi lite Louise bakom flaggan, hoho


Kadda & da juice!


Jag & Kadda har garvat åt en viss grannes fina dans (inget namn nämnt) till N*Sync


Oj, där var han visst! Är schyst nog och utelämnar bilder på själva dansen.. det skulle bara vara jobbigt för alla. Hahahaha


Ätit massa massa megagod thaimat!


Hängt här i La Brezza med Charlie, Kadda och alla andra trevliga prickar


Skrattat åt hur fruktansvärt fult det är med flip flops... hahahaha


Tvingat Kadda att städa igen.. men hon gillart!

Well well mina vänner det var lite av bilderna som tagits i helgen.. just nu sitter jag här hemma och steker på vår nya soffa (woho).. ska slänga in lite av thai-resterna i mikron snart. Jag har officiellt bott här i 21 dagar nu och inte använt spisen en enda gång. Hahahahah. Men eftersom jag var och storhandlade för några dagar sedan så är det väl dags att steka på lite av det köttet jag frös in. Ajaaaaaaaaaaaaaaa, vi hörs!




DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du skaffat dig en Askunge?

2010-08-31 @ 23:56:25
Postat av: Amanda

Åh fan vad kul du ser ut att ha det! Blir typ avis och sen kommer jag på att jag inte heller är i Sverige och Södertälje och då blir jag glad igen, hehe :P

2010-09-01 @ 08:14:32
URL: http://downunder.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0