Dagen före dagen D

Idag (egentligen är det inte ens idag längre eftersom klockan är 20 i två på natten men) var dagen innan DOMEDAGEN. Skolan börjar nämligen imorgon och jag är så sjukt nervös!!!! Börjar imorgon (idag) klockan 2.20-3.40 med American Racism. Det är för övrigt den enda lektionen jag har på måndagar, rätt så chill..

Igårkväll var det lite röj i IV igen, dock inte alls lika lyckat som i fredags.. drev runt på Del Playa ett tag innan jag och Kadda stötte på några dudes från kvällen innan som bjöd med oss till samma hus som då på lite ferre. Det var helt okej azzåh.

Men den här dagen har spenderats med att mentalt förbereda mig inför skolan.. har köpt en kalender bland annat och äntligen fått in en säng i mitt rum!!! Det ska bli så grymt skönt att sova i en riktig säng.. dock är sängarna här så jäkla korta, gjorda för dvärgar. Sjukt jobbigt.

On a side note så har jag även tvättat idag! Gick väl sådär, haha... men nu har jag "rena" strumpor i alla fall!

Some pics for yahhh

Innan vi drog oss mot IV


Såhär kan toan se ut när man bor 15 killar i samma hus.... COZY


Åt lite tacos i Paseo Nuevo med Kadda och Louise.. total matkoma efter!


I tvättstugan....


Min halva av mitt och Johans rum! Det ser typ ut som att jag fortfarande sover på en madrass, jag vet, men man får inte ha ben och grejer på sängarna tydligen för det skadar golvet... i vilket fall som helst är detta MUY bättre än en luftmadrass!

Aja håll tummarna för att jag inte totalt skämmer ut mig imorgon (skulle vara typiskt mig)!
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag började med att komma för sent i morse :)

2010-08-23 @ 20:32:53
URL: http://louiseikalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0