Buh bye

Har spenderat hela dagen med att springa omkring och fixa och dona. Blev precis klar med packningen. Har även sagt hej då till ett par vänner, ska fortsätta med det ikväll. Blir Stanleys innan det är dags att fara iväg till Arlanda.. så tänkte sitta där ett tag och dega med de jag ännu inte tagit farväl av ännu.

Det konstiga är att det inte varit så jobbigt. Okej, jag kommer hem om fyra månader igen för att hälsa på men det är faktiskt lång tid! Speciellt utan vissa personer. Så därför är jag typ lite förvånad över att jag inte blivit helt skrynklig av böleri, haha. Men när jag skulle säga hej då till min mormor (min fina, bästa, underbaraste mummo) kände jag av det lite. Det som kommer komma sen när jag sitter på planet och funderar över vad det faktiskt är jag gett mig in på. Då blire cräjzi.

Men vadskamangöra liksom. Får ta den smällen då!

Nu sitter jag och taggar med lite EMD (lol) innan min primo kommer över. Ska duscha och lite sånt och säga hej då till min mor och bror (:s) innan vi drar ner på stan.

VI HÖRZ

E.M.D. – All For Love
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0