American food

Maten i det här landet... kort sagt så är det svårt att ha en god kosthållning. För det är socker i ALLT. Dock smakar det mesta av det färdigproducerade skit så då äter man i och för sig inte så mycket.. men alltså. Om jag äter en yoghurt och en bagel med mjukost till frukost mår jag illa för att det är så mycket socker i det. Det är helt jäkla galet! Det är massa socker i min cream cheese. MJUKOST. SOCKER????

De vet  dock hur de gör sin fast food, så det är väl det jag levt på förutom nudlar då.. men det var väl ingen större överraskning egentligen? ;) Man måste ju prova på alla de här kedjorna man sett på tv... hehehe...

Idag fick vi dock kastruller och stekpannor som vi beställde som sagt så from now on lär det väl bli aningen bättre i alla fall.


In-N-Out säger alla mina nya amerikanska vänner är det bästa av det bästa... de verkligen höjer det till skyarna och får värsta blicken när de talar om det. Det är dock inte så fantastiskt i verkligheten. När man äter där känner man hur ens blodkärl fettas igen i princip... cosy!


Taco Bell är goooottt. Mycket bättre än Taco Bar som finns hemma.


Så sliskig äcklig färdigmat det finns alltså.. Hungry man liksom?? wtf? hahaha






mmmmmmmmm................
DIREKT FRÅN AMERIKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0